Volgers

zaterdag 26 juli 2014

Vrolijke vogels / Funny birds

http://www.doctor-digi.com/index.php?route=common/home

Zo ik heb weer een kaartje voor Doctor Digi House of Stamps.
Het is een leuk kaartje geworden voor een verjaardag.
Ik heb er lekker felle kleurtjes voor gebruikt.
 
So I made a new card for Doctor Digi House of Stamps.
It is a funny card for a birthday.
I used nice bright colours.

Het plaatje heet Quackers.
Ik heb weer mijn promarkers gebruikt.
En de ogen zijn met glossy accents bewerkt.

The image is called Quackers.
I coloured it with promarkers.
On the eyes is glossy accents.

Hier kan je het plaatje vinden en nog veel meer leuke plaatjes.

Here can you find the image and lot more funny ones.

Lieve groetjes Michelle / Lovely greetings Michelle

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle