Volgers

zaterdag 30 augustus 2014

Verjaardag / Birthday


http://doctor-digi.blogspot.co.uk/
Zo vandaag weer een kaartje van mij voor Doctor Digi House of Stamps.
 Een verjaardagskaartje voor iemand die eigenlijk geen verjaardag wil vieren.
 So today a card from me for Doctor Digi House of Stamps.
A birthday card for someone who don't like to celebrate his birthday.


 Ik heb het plaatje Grumpy Monkey uit gezocht.
Op aquarelpapier geprint en ingekleurd.
De tekst is van het tekstblad Birthday Sentiments Sheet 01.
Ik vond het wel passend.

I used the image Grumpey Monkey.
Printed it on watercolourpaper and coloured it.
The sentiment is from the Birthday Sentiments Sheet 01.
I thought it fits good together.

Lieve groetjes Michelle / Lovely greetings Michelle

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle