Volgers

dinsdag 5 augustus 2014

VW busje

https://www.dehobbystudio.com/

Hier ben ik weer met een leuke VW bus die ik met de silhouette gemaakt heb.
Het is een bestand dat ik gekocht heb.
( wil je weten waar stuur een email)

 


Ik heb de gekleurde delen met het airbrush apparaat (handmatig) en promarkers gemaakt.
Het patroon is ontstaan door gebruik van een stencil.
Het peaceteken en de wieldoppen zijn met Versamark inkt en zilver embossingpoeder gemaakt.

Tot de volgende keer.

Michelle

Challenge:
Dream Valley: favourite colorcombo (white-rainbow)

3 opmerkingen:

  1. Ich habe zwar kein Wort verstanden liebe Michelle doch ich finde dein Bulli ist einfach klasse geworden. Ein tolles Auto und die diese tollen Farben und Muster, genau passend.liebe grüsse Bettina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Both my kids would agree with you Michelle! They love rainbows and love using ALL the colours in their creating. Amazing creation. Thanks so much for joining our Dream Valley 'Favourite Colour Combo' challenge. Hope we'll see more of your gorgeous work in future challenges. Hugs, Wends x Dream Valley DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a clever creation, I love it! The rainbow colours are beautiful! thanks for joining in at Dream Valley Challenges!

    love Mags B x

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle