Volgers

dinsdag 16 september 2014

Gorjuss

https://www.dehobbystudio.com/

Vandaag weer een kaartje die met Memento Markers is ingekleurd.
Als je vraagt hoe je dat het mooiste kan doen.
Ik doe het zo:
Ik kleur met mijn marker op een stempelblok en 
neem dan met mijn penseel de kleur op en kleur mijn plaatje in.
Hoe meer je het verdunnt met water hoe lichter de kleur.


Deze keer heb ik van Gorjuss een stempel gebruikt.
De stempelset heet I gave you my heart.
Deze met Stazon Jet Black inkt gestempelt.
Met de Memento Markers ingekleurd en als achtergrond papier  heb ik papier van Gorjuss gebruikt.
Ook het lintje is van Gorjuss die zit aan de verpakking.

Ik hoop jullie vinden het leuk en tot de volgende keer.

Michelle

2 opmerkingen:

  1. Oh Michelle, die ist wunderschön geworden ,die Farben sind herrlich zu dem Motiv klasse gemacht, liebe grüssevBettina

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle