Volgers

maandag 22 september 2014

Transparent

Een nieuwe week en dus een nieuwe challenge bij Craft your Passion.
Deze week hebben we als thema:

 I can see clearly now

(Gebruik wat transparantes op je kreatie)

 A new week so a new challenge at Craft your Passion.
This weeks theme is:

I can see clearly now

(use something transparent on your creation)

Onze sponsor is Just Some Lines.
En ik heb het plaatje Apple 4 teacher gebruikt.
Ik heb de appel met glossy accents bewerkt. (transparent)

Our sponsor this week is Just Some Lines.
I used the image Apple 4 teacher.
I used glossy accents on it. (transparent)

Probeer ook eens wat mett ransparant te maken. 
Dit kan acetaat papier zijn of zoals ik glossy accents of nog wat anders..

Try to make was with transparent.
This can be acetat or as me glossy accents or something else.

Lieve groetjes Michelle / Lovely greetings Michelle

1 opmerking:

  1. Dein Tag ist wirklich toll geworden, gefällt mir sehr!
    GLG Nadine

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle