Volgers

maandag 6 oktober 2014

Gebruik textiel / Use some fabric

 Leuk weer een nieuwe challenge bij Craft your Passion.
En deze week hebben we een erg leuk thema.

Use some Fabric
(gebruik iets van textiel)

Nice we have got a new challenge at Craft your Passion.
The them this week is lots of fun.

Use some Fabric.


Ik heb op deze kaart borduurlinnen gebruikt.
Ik heb op verschilende plekken een paar draadjes eruit getokken, daardoor komt het patroontje.
De draadjes heb ik dan achter de knoop in de linkerbovenhoek geplakt.
Het plaatje is van onze sponsor The Sailing Pineapple.
Het heet:Mr Whoo

 I use some fabric for embroidery. To get the pattern I pulled out some strings.
These strings ae used under the button in the upper left corner.
The image is from The Sailing Pineapple.
It is called: Mr Whoo

Ik ben nieuwsgierig wat jullie voor textiel gaan gebruiken dus laat het zien.

I am curious what you will use for fabric so show it.

Lieve groetjes Michelle / Lovely greetings Michelle

Challenge:
Kartenallerlei: Herbst

2 opmerkingen:

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle