Volgers

maandag 13 oktober 2014

Hoop / Hope

Het is oktober en dat is de maand van de borstkanker awareness.
Dus is dit deze week eht thema van Craft your Passion.

It is October and that is the month of breastcancer awareness.
So that is out theme this week at Craft your Passion.
 
 WHERE THERE'S HOPE

http://adayfordaisies.com/stamps/

A Day for Daisies is onze sponsor.
Ze hebben een mooie passende freebie voor dit thema.

A Day for Daisies is our sponsor.
They have a fitting freebie for this theme.

Dit is mijn kaartje voor deze challenge.
Ik heb het plaatje met Memento Merkers gekleurd.
Omdat het een digitale stempel is heb ik het overgrtokken op aquarelpapier en dan ingekleurd.
De tickets heb ik ergens op het internet als freebie gevonden.

This is my card for this challenge.
I coloured the image with Memento Markers.
Because it is a digital stamp I traced it on my watercolourpaper and then coloured it.
I found the tickets somewhere as freebie.

Lieve groetjes Michelle / Lovely greetings Michelle

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle