Volgers

zaterdag 18 oktober 2014

Nazomer / Late summer

http://www.doctor-digi.com/
 Zo weer een nieuw kaartje van mij voor Doctor Digi House of Stamps.
Ik heb het plaatje Summer Holiday gebruikt.

So another new card for Doctor Digi House of Stamps.
I used the image Summer Holiday.


Ik heb het met promarkers ingekleurd.
Op de bril en de lampen van de auto heb ik glossy accents gebruikt.
De achtergrond is met een stencil, de airbrush en memento markers gemaakt.

I coloured it with promarkers.
Used some glossy accents on the glasses and lamps.
The background is made with a stencil, the airbrush and memento markers.

Er zijn nog veel meer leuke digis te vinden bij Doctor Digi House of stamps.
En HIER vindt je veel voorbeelden.

There are a lot more of funny digis to find at Doctor Digi House of Stamps.
 And HERE you find a lot of inspiration.

Lieve groetjes Michelle / Lovely greetings Michelle

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle