Volgers

dinsdag 11 november 2014

Bloempot


https://www.dehobbystudio.com/

Goede morgen allemaal,

ik laat vandaag een bloempot kaart zien.
Die is redelijk makkelijk te maken en komt altijd goed aan.
Ik heb deze gemaakt om een waardebon van een tuincentrum te verschenken.


Ik heb de kaart op maat gesneden en toen alle randjes met memento inkt bewerkt.
Ik heb daarvoor Memento Rich cocoa gebruikt.
Daarna twee keer de vlinder gestempelt en ingekleurd.
Deze op de pot gepakt.
Aan de binnenkant een zakje gemaakt war de waardebon in kan.
Daar zijn de bloemen met Cottage Ivy van Memento gestempelt.
Nu nog de bloemen aanbrengen.
Die zijn gestanst met de cuttlebug.
 Lijkt het je ook leuk zo'n kaart te maken .
Dan kijk eens HIER.

Groetjes Michelle

Challenge:
Bastelmuehle: verpackung

3 opmerkingen:

  1. Tolle ausgefallene Idee!
    Vielen Dank für deine Teilnahme bei der Bastelmühle.
    LG Bine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eine schöne Verpackung, vielen Dank für deine Teilnahme bei der Bastelmühle!
    LG Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eine tolle Verpackung hast du gewerkelt.
    Vielen Dank für die Teilnahme bei der Bastelmühle
    LG Gegi

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle