Volgers

zaterdag 15 november 2014

Captain Gneng

http://doctor-digi.blogspot.co.uk/
Het is zaterdag en ik heb weer een kaartje gemaakt voor Doctor Digi House of Stamps.

It is saterday again and I have made a card for Doctor Digi House of Stamps.


Voor deze kaart heb ik verschillende technieken gebruikt.
Ik heb de achtergrond met een stencil en struktuurpaste gemaakt.
De plaatjes zijn met Memento Markers ingekleurd.
De tekst heb ik uitgeprint.
De plaatjes zijn Captain Gneng en Moon.
Die kan je HIER vinden.

For this card I used digfferent technics.
For the background I used a stencil and structure paste.
De images are coloured with Memento Markers.
The sentiment is printed.
The images are Captain Gneng and Moon.
HERE can you find them.

Lieve groetjes Michelle / Lovely greetings Michelle

1 opmerking:

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle