Volgers

dinsdag 4 november 2014

Scrapbook layout

https://www.dehobbystudio.com/

Ik laat jullie vandaag een scrapbook layout zien.
En wat je allemaal voor verschillende technieken kan gebruiken op één zo'n blad.

 Hier de gehele layout.
Ik heb de kleuren die ik gebruikt heb aan de fotos aangepast.
 Hier zie je de letters van de titel.
Die zijn met de silhouette gesneden.
De bloemen en blaadjes zijn met de cuttlebug gestanst.

 Een deel van het papier heb ik met een stencil van Dutch Doobadoo en struktuurpasta (fijn) bewerkt.

En het witte papier heb ik met de Distress Spritzer van Tim Holtz (airbrush)
 en memento markers bewerkt.

Zo dit was het voor deze weeek.

Groetjes Michelle

Challenge:
Cards en Scrap: maak je eigen achtergrond
(stencil +struktuurpasta en mementomarkers)

6 opmerkingen:

  1. Mooi gedaan! En inderdaad veel techniekjes.. Maar wel een mooi geheel! Leuk dat je meedoet bij Cards and Scrap!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een pracht layout en zo mooi ook die achtergrond gemaakt.
    Gezellig dat je meedoet met Cards en Scrap.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuke combinatie van technieken, Michelle.
    Leuk dat je mee doet met deze uitdaging bij Cards & Scrap!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie technietk voor een achtergrond! Prachtige layout heb je gemaakt voor de scrapuitdaging van C&S!
    Groetjes, Minke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige creatie! Bedankt voor je deelname aan Cards & Scrap.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle