Volgers

woensdag 26 november 2014

Uiltjes

https://www.dehobbystudio.com/

Sorry een beetje laat maar vandaag laat ik een kaart zien 
Het zijn eigenlijk kerstuiltjes maar ik heb ze zonder kerstmuts 
gemaakt en dan zijn het gewone uiltjes.


Ik heb een nacht achtergrond gemaakt.
Ik heb met memento markers een stuk aquarelpapier gekleurd 
en daar de maan en sterren uitgeknipt en geponst.
Uilen zijn uit DCP papier gestanst en dan met promarkers ingekleurd.

Zo dit was het voor vandaag.

Lieve groetjes Michelle 

Challenge:
Cards and Scrap:  ik zie ze vliegen
TTCRD: anything goes

2 opmerkingen:

  1. So cute! Love the scene you designed for the owls :) Thank you for sharing and thank you for joining us this week at TTCRD.
    Cindy- DT- TTCRD

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel lief kaartje! Leuk dat je meedoet bij cards en scrap.
    Groetjes Geertje

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle