Volgers

woensdag 31 december 2014

Challenge 14

http://ema-ginationstation.blogspot.de/

Zo weer een nieuwe challenge bij Inspiration Destination.
 En natuurlijk mag weer alles.

So a new challenge at Inspiration Destination.
And of course anything goes.

Onze sponsors zijn deze week.
Our sponsor this week are.


Digital Delights by Louby Loo

The Cutting Cafe

Ik heb Champagne Roxy gebruikt van Digital Delights.
I used Champagne Roxy from Digital Delights.



Ik heb met promarkers gekleurd.
En het woord Cheers is drie keer gesneden met de silhouette 
en dan met goud embossingpoeder bewerkt.

I coloured with promarkers.
And the word Cheers is cut three times with the silhouette
 and than I used embossingpowder in gold.

En van de Cutting Cafe heb ik de Beehive shaped card cutting file gebruikt.
De bijenkorf heb ik met memento markers ingekleurd.
Op de vleugels van de bij stickles.

And from the Cutting Cafe I used the Beehive shaped card cutting file.
De beehive is coloered with memento markers.
And on the wings I used stickles.

Lieve groetjes Michelle / Lovely greetings Michelle

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle