Volgers

dinsdag 10 februari 2015

Vintage kaart

https://www.dehobbystudio.com/

Deze week heb ik een vintage kaart voor jullie.


 Op de voorkant heb ik twee panelen met aquarelpepier met memento markers bewerkt.
Dan op elke kant een hoek gestanst van Noor! Design.
Verder nog stempels, met Rurbarb Stalk en Danbube Bleu gestempelt.
 Die heb ik met transparant embossing poeder bewerkt.
De getallen zijn met Urban Stamps gemaakt.

Hier de binnenkant. Ook dez met aquarelpapier en memento markers bewerkt.
Dan met de Urban Stamps letters en champagne embossing poeder de tekst gestempelt.
En nog een luchtballon en een stuk Europa.
Daarvoor heb ik Rubarb Stalk en Rich Cocoa van Memento gebruikt.

Lieve groetjes Michelle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle