Volgers

zaterdag 7 maart 2015

Tyson and Topsy

http://www.doctor-digi.com/index.php?route=common/home
 Vandaag heb ik een leuke kaart met hond en kat.
 HEt plaatje heet Tyson en Topsy.
Het hoeft niet altijd ruzie te zijn zoals je op deze kaart kan zien.

Today I have a funny card with dog and cat.
The image is called Tyson and Topsy.
It doesn't have to be bad with them as you see on my card.


 Ik moet wel zeggen dat de kat er een beetje angstig 
uitziet maar wat wil je als je zo hoog zit.
Ik heb ze met promarkers ingekleurd en het papier had ik nog in mijn voorraad.

I must say the cat looks a bit scary but she is sitting rather high.
I coloured with promarkers and the paper is from my stash.

HIER kan je het plaatje vinden.
En HIER zie je nog meer inspiratiekaarten.

HERE can you find the image.
And HERE can you find lots of more inspirationcards.

Lieve groetjes Michelle / Lovely greetings Michelle

1 opmerking:

  1. Fabulous card Michelle love the image great colour's and design
    Dianne xx :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle