Volgers

dinsdag 31 maart 2015

Vintage kado set

https://www.dehobbystudio.com/

Deze week heb ik de silhouette gebruikt.
Ik heb een setje gemaakt voor een jarige.

Zoals jullie zien twee tasjes, een kaart en een versierde zeep.

De tasjes zijn met de silhouette gesneden. 
Het bestand heeft meerdere keuzes hoe je je tasje kan maken.
Ik heb voor deze twee gekozen.
Ik heb met Memento Rich Cocoa drie keer de bloem gestempelt.
Dan met de Chameleon pennen ingekleurd.
En op elk deel eentje verwerkt.
De randen van de tasjes en het designpapier is ook met Memento Rich Cocoa bewerkt.

Op de kaart heb ik van Nellie Snellen een tag gebruikt.

Hier nog een paar detailfotos.

 

Hier de versierde zeep.
Die kan je mooi opstellen en hebt een lekker geur in die ruimte.
Ik heb om de zeep lint geplakt, bovenop uitgestanste bleomen en swirls.
Nog een paar pailetten en parels.
De pootjes zijn met kopspelden en een paar kralen gemaakt.

Dit was het deze week van mij en ik hoop je hebt er een beetje van genoten.

Groetjes Michelle

Het patroon van de tasjes heb ik bij The Cutting Cafè gehaald.
HIER is het patroon

Challenge
TTCRD: anything goes
Not just cards: anything goes

3 opmerkingen:

  1. What a lovely set of handmade gifts and card - they're so pretty. thanks fro joining us at TTCRD and good luck
    Andrea x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Such adorable creations Michelle. Love them! Thank you so much for entering our ATG challenge at Through The Craft Room Door this fortnight. Looking forward to see you again next challenge.

    Fondly,
    Asmah
    TTCRD DT
    Qinaahana Arts and Crafts {My Blog}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Very cute set - each of the parts is very nice. Thanks for joining us at Not Just Cards Challenge Blog and hope to see you again! Hugs, Kat DT
    ♥ Kakichka Blog ♥
    ♥ Kartishok - blog for ideas ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle