Volgers

woensdag 20 mei 2015

Challenge 34

http://ema-ginationstation.blogspot.de/

WE VERHUIZEN!!!
Ja het blog gaat verhuizen.
 Het blijft hetzelfde met dezelfde regels en layout.
Om in de prijzen te vallen MOET je VOLGER zijn!
 De volgers zijn zo verdeeld en om het makkelijker te maken meld je nu al aan op het nieuwe adres als volger.
Het nieuwe adres is:
Inspiration Destination Challenge Blog
Het nieuwe blog begint op Woensdag 27 Mei.
Tot dan zien we elkaar woensdags en donderdags op het "oude  blog"
Bedankt voor jullie medewerking. 

WE ARE MOVING!!!
That's right! 
Same players, same layout and design, same rules! 
You MUST be a FOLLOWER to collect on the prize! 
Our followers are so scattered about it takes me almost forever to find followers when winners are selected by Random {dot} org. 
So, please pop on over to our new address:
and click on the Google Friend Connect to join us!
 We will not begin posting from the new blog until Wednesday, May 27th.
Until then, we will continue to look for you here on Wednesdays and Thursdays.
Thank you so much for your support and patience!

Zo we hebben weer een nieuwe challenge.
Deze week hebben we twee sponsors.

So this week a new challenge.
We have two sponsors this week.

Dr. Digi's House of Stamps

 Inky Impressions

 Hier mijn kaartjes / Here my cards

Hier heb ik het plaatje Cuddly Critters Elephant gebruikt.
Ik vond hem zo leuk dat ik er een geboortje kaartje mee gemaakt heb.
Om het te kleuren heb ik promarkers gebruikt.

Here I used the image Cuddly Critters Elephant.
I  thought it is nice for birth card.
To colour I used promarkers.

En hier heb ik gebruikt: Sunflower Kitten.
Ook hier is het met promarkers gekleurd.
En de zonnebloem heb ik zelf gemaakt.

And here I used Sunflower Kitten.
And to colour I used promarkers too.
The sunflower is handmade.

Vergeet niet dat we verhuizen.
Zie boveaan het bericht. 
Het is leuk als je je op het nieuwe blog als volger aanmeld.

Don't forget we are moving.
Read the top of this blogpost.
It would be fun if you become follower there.
Lieve groetjes Michelle / Lovely greetings Michelle

Challenge:
TTCRD: anything goes
Creative Fingers: anything goes
Not Just Cards: anything goes

3 opmerkingen:

  1. Love both your cards Michelle, so cute x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love your sweet card. Very colourful. Thank you for joining us at Not Just Cards this week. Hope to see you back here again soon. Judy DT

    BeantwoordenVerwijderen

  3. What a cute card.Thank you so much for sharing your beautiful work with us at TTCRD this week and hope to se you again in our next challenge// Zora DT

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle