Volgers

zaterdag 9 mei 2015

Meisje met paarse haren

https://www.dehobbystudio.com/

 We hebben een nieuw design team bij De Hobbystudio.
Waaronder ik.
 Ik ben al wat langer hier maar nog even een berichtje wie ik ben.

Ik heet Michelle, ben getrouwd en heb twee kinderen.
Julia die al volwassen is en Sven die nog naar school gaat.
Natuurlijk een hele lieve man.
We wonen in Duitsland.
Knutselen doe ik al mijn hele leven.

Vandaag heb ik een kaart gemaakt waar ik het plaatje met Chameleoen pens heb gekleurd.
Het plaatje is van Dilly Beans.


De tekst is gestempelt met Versamark inkt en dan met witte embossingpoeder geembosst.

Lieve groetjes Michelle

Challenge:
Simon Wednesday challenge: sentimental
Get creative: for the ladies
Eureka Stamps: feminine
Not just Cards: anything goes

3 opmerkingen:

  1. love the colours you have used. Thank you for joining us at Eureka Stamps. Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A super card, a lovely design and such pretty papers. Your image is delightful and perfect sentiment!!

    hugs
    Heather xx
    Thanks so much for joining us with Simon Says Stamp Wednesday Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Such a pretty gal...love the purple hair! Thank you so much for playing along with us over at the Simon Says Stamp Wednesday Challenge this week :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle