Volgers

zaterdag 4 juli 2015

Gorjuss

https://www.dehobbystudio.com/
 
Jullie hebben al gemerkt dat ik die Gorjuss-girls erg leuk vindt.
Dus vandaag weer een kaart met eentje.
Deze stempel heet: Dear Apple.

Het is op aquarelpapier gestempelt.
Ik heb ze met memento markers ingekleurd.
Het achtergrondpapier is basispapier Scandinavian Winter.
Ik heb uit mijn eigen voorraad nog wat knoopjes gebruikt.
En de tekst is met memento markers zelf geschreven.


Zo dit was het voor vandaag.
Nog een fijn weekend en tot de volgende keer.

Michelle

Challenge:
Eureka Stamps: Red, white, bleu
That Craft Place: layers
Glitter n Sparkle: Sentimental
Dream Valley: girly
LPOCF: anything goes
Creative Fingers: anything goes
TTCRD: anything goes
ATSAM: anything goes

10 opmerkingen:

  1. great take on the challenges - thanks for joining us at ATSM this week

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooh tooo cuuuteeeee
    you have an adorable DP and so great texture behind the main Image
    clever way to put sentiment like this

    Great card and so happy you joining us at ATSM this week
    thanks so much
    Hugs, Monika (ATSM DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lovely design! Love the picture and your choice of patterned papers. Thanks for joining us this week at Eureka Stamps.
    Diana DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi there, great card and fab colouring of the image!! Perfect card with all the layers for our Layers Challenge at That Craft Place. Good Luck and hope to see you again soon.
    Hugs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fabulous card love the gorjuss image you have chosen. Thank you for entering the Glitter N Sparkle Blog Challenge xx Sarahjayne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a pretty DP you used with the Gorjuss image, thanks for linking up at ATSM. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuke kaart ! Bedankt dat je meedoet aan onze challenge en ik zou het leuk vinden als ik je de volgende keer ook weer zie,
    groetjes van Willeke
    DT Dream Valley challengeblog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart ! Bedankt dat je meedoet aan onze challenge en ik zou het leuk vinden als ik je de volgende keer ook weer zie,
    groetjes van Willeke
    DT Through The Craft Room Door

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Great card. Thanks for joining us this week at Eureka Stamps. Karal DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Really amazing colors and design!! I adore those background papers which go perfectly with your image! ;) Thanks for sharing your creation with us at Addicted to Stamps & More! Hugs & Smiles - *Vicki*-DT member

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle