Volgers

maandag 21 september 2015

Giraffe

 DT Badge for your blog

Ik heb weer een leuke kaart gemaakt voor de nieuwe challenge bij Craft your Passion.
Onze sponsor is deze keer Crafty Sentiments.
Het plaatje wat ik gebruikt heb heet Gaffi.

I made a funny card for the new challenge at Craft your Passion this week.
 Our sponsor this week is Crafty Sentiments.
I used the image Gaffi.

http://craftysentimentsdesigns.co.uk/

Ik heb het plaatje met promarkers gekleurd en er dit leuke kaartmodel mee gemaakt.
De tekst is gestempelt.

I coloured the image with promarkers and made this fun cardshape with it.
The sentiment is stamped.

 Lieve groetjes Michelle / Lovely greetings Michelle

Challenge:

Crafty sentiments challengeblog: anything goes
LPOCF: anything goes 

2 opmerkingen:

  1. Ik heb ook een DT kaartje gemaakt met Gaffi, de giraf. Alleen heb ik er een geboortekaartje voor een jongen van gemaakt. Jouw model vind ik erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Congratulations for TOP3. Supe cute card. Love the image and configuration.

    Marjeta

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle