Volgers

maandag 25 januari 2016

Boekendraak / Bookdragon

 DT Badge for your blog

Alweer een nieuwe challenge bij Craft your Passion.
Onze sponsor is Fabrika Fantasy.
Ik heb het plaatje Wise Dragon gekozen.

Again a new challenge at Craft your Passion.
Our sponsor is Fabrika Fantasy.
I choosed the image Wise Dragon.

 Fabrika Fantasy

Ik heb een pagina in mijn art journal gemaakt.
Voor de achtergrond heb ik een bladzijde uit een oud boek gebruikt en gelatos.
De witte lijnen zijn met een stencil en struktuurpaste gemaakt.
Verder nog een stempel met boeken. 
De tekst heb ik gevonden en uitgeprint.
Het plaatje is de voorgekleurde versie.

I made a page in my art journal.
For the background I used pieces of an old book side and gelatos.
The white lines are made with a stencil and structure paste.
I also used a book stamp.
The sentiment I found is printed by me.
I used the precoloured image.

Om te tekst een beetje naar voren te halen heb ik ze met zwarte pen omlijnd.
Ook heb ik nog een paar splatter gemaakt op mijn werk.

To get more accent to the sentiment I used a black marker.
Also I splattered some white colour.

Ik hoop heb bevalt en heb je zin om mee te doen dan ga naar Craft your Passion.
Hier vindt je ook nog de andere DT inspiratie.

I hope you liked it and to join go to Craft your Passion.
Here can you see what the other DT member made.

Lieve groetjes Michelle / Lovely greetings Michelle

Challenge:
Get Creative: fantasy
HLS (mixed media): stencil
Creative Fingers: anything goes
LPOCF: anything goes
TTCRD: anything goes
Creative Moments: anything goes
World Wide Open Design Team Monthly Challenge

6 opmerkingen:

  1. Awesome artwork! Id love to have that in my journal - very talented! Thank you for sharing with us at TTCRD!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow! I love the colors and textures on your journal. Great sentiment too!
    xx Bonnie - DT sister

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a fun fabulous journal, gorgeous colours.
    Thank you for sharing with us over here at World Wide Open DT Challenge and best of luck with your entry.
    Annette DT Leader

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super journal page, thank you for joining our challenge at LIL PATCH OF CRAFTY FRIENDS
    hugs
    lorraine x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Cool journal page, Michelle. Thanks for playing along at HLS MM.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful creation, thanks for participating in the challenge with getcreativechallenges.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle