Volgers

zaterdag 9 januari 2016

Zeemeermin / Mermaid

http://doctor-digi.blogspot.co.uk/
 We hebben een nieuw jaar en gaan weer verder 
met de leuke kaarten voor Dr Digi House of Stamps.
Deze keer heb ik een pagine in mijn Art Journal gemaakt.
Als plaatje heb ik Rolling in the Deep gebruikt. 

We have a new year and go one with 
the nice cards for Dr Digi House of Stamps.
 This time I made a page of my Art Journal.
I used the image Rolling in the Deep.


 Je ziet ik verschillende kleuren gebruikt.
Ook struktuur pasta met een stencil en pailletten.
Op de golven onder aan heb ik nog glitterlijm gebruikt.
Het plaatje is met promarkers ingekleurd.

 As you see I used different colours.
Also strukture paste with stencil and sequins.
On the wave below I used some glittergleu.
The image is coloured with promarkers.


  
Lieve groetjes Michelle / Lovely greetings Michelle

Challenge:


TTCRD: anything goes
Crafty Gals Corner: anything goes
Creative fingers: anything goes
HLS mixed media: stencil 

4 opmerkingen:

  1. Beautiful work- love the background and the sequins. Thank you for joining us at Crafty Gals Corner.
    Amy-DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love this--for once a mermaid that doesn't look like Barbie. Fantastic! your background, particularly the area that she sitting near, really resonates with me. fabulous work! Thanks for sharing at HLS!

    Toni

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Awesome layout and great details! What a fun memaid image too :) Thanks for sharing your creations at Creative Fingers & Welcome back! ♥ Tindaloo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Great layout ..... fabulous colours and lovely texture. Thank you for playing along at Happy Little Stampers xx

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle