Volgers

maandag 21 maart 2016

Challenge 304

 DT Badge for your blog

Een nieuwe challenge bij Craft your Passion.
Deze week is onze sponsor:

A new challege at Craft your Passion.
 This week our sponsor is:

http://lbbstamps.com/index.php?route=common/home

Het plaatje wat ik gebruikt heb heet: Button in Frame
Ik heb het met promarkers gekleurd.
Als achtergrond heb ik aluminiumtape geembosst. 
Ik heb alles in rood-wit-blauw gemaakt.

The image I use is called: Button in Frame
I coloured with promarkers.
For the background I embossed some aluminiumtape.
I made everything in red-white-bleu.


Ik hoop je vindt het leuk en doet mee.
I hope you like it and will join.
 
Lieve groetjes Michelle / Lovely greetings Michelle

5 opmerkingen:

  1. Wonderful card, great image and unique BGR. Have a FAB week. Jenna, DT sister

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Great card! I am loving your backgrounds. Hugs. Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super cute card Michelle.
    Lynn, CYP DT Teamie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A fab image and a cool way to use it. Catherine x

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle