Volgers

woensdag 20 april 2016

Challenge 82


http://inspirationdestinationchallengeblog.blogspot.de/

Deze keer heb ik een oosters getint kaartje gemaakt 
voor de nieuwe challenge bij Inspiration Destination.
 Onze sponsors zijn:

This time I made an asian style card for
 the new challenge at Inspiration Destination.
Our sponsors are:

The East Wind 

Bugaboo Stamps 

Mijn kaart is met promarkers gekleurd.
Verder heb ik verschillende papieren voor de achtergrond gebruikt.
Ook nog wat bling bling.
 HEt plaatje heet: Lucy Loo-Flower Goddess

My card is coloured with promarkers.
And I used different papers for the background.
Also I used some bling bling.
 The image I used is called Lucy Loo-Flower Goddess.


De bloemen heb ik met een witte gelpen ingekleurd.

The flowers are coloured with a white gelpen.
 
Lieve groetjes Michelle / Lovely greetings Michelle

1 opmerking:

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle