Volgers

zondag 1 mei 2016

Altering

 Ik heb een map een beetje individueel gemaakt.
Ik heb de voor en achterkant van het kaft bewerkt.
Ik heb namelijk een boekje geprint voor mijn online kursus kleuren bij Kit and Clowder.
En dat moet in een map anders gaat het te snel kapot.

 I altererd a folder today.
I changed the front and back outside.
It is for my booklet from my online colouring class at Kit and Clowder.
And as it is printed I thought I have to do it in a folder.


 Ik heb de buitenkant (zwart) eerst met gesso bewerkt.
Dan "afvalpapier" van the geli printen opgeplakt met modge podge.
Daarna drie verschillende kleuren acrylverf.
Royal blauw en Lagoon zijn van DoCrafts.
Toen dat droog was heb ik met struktuurpasta en modelingpasta
 twee verschillende stencils de diamantvorm en sterren erop gemaakt.
Weer laten drogen en toen met twee verschillende stempels gestempelt.
Hiervoor heb ik twee kleuren Versafine stempelinkt gebruikt.
Deep Lagoon en Sepia
De letters zijn gestempelt, ingekleurd en daarna opgeplakt.
Als laatste heb ik nog washitape gebruikt.

I coloured the black outside with white gesso.
Then I used my "waistpaper" from geli printing.
Afer that I used three acrylic paints.
Royal bleu and Lagoon are from DoCrafts.
Let it dry and made with structure paste and 
modelingpaste the harlequins and stars.
 After drying again I used two stamps in two different colours from Versafine.
The colours are Deep lagoon and Sepia.
The last thing I did was stamping the letters.
To complete everything I used some washitape.

Voor zover het ging heb ik het materiaal van De Hobbystudio gebruikt.

Most of the materials I used are from De Hobbystudio.

Lieve groetjes Michelle / Lovely greetings Michelle 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle