Volgers

woensdag 18 mei 2016

Challenge 86

http://inspirationdestinationchallengeblog.blogspot.de/

Hier ben ik weer met een kaart voor de nieuwe challenge bij Inspiration Destination.
We hebben deze keer twee fantastische sponsors.

Here me again with a card for the new challenge at Inspiration Destination.
 We have two great sponsors this time.

Fabrika Fantasy
Morgan's ArtWorld
Hier mijn kaartje met een plaatje van Morgan's Artworld.
Het plaatje heet Green Cameo Fairy.
Ik heb het met potloden en gelpen ingekleurd.
Here my card with an image from Morgan's Artworld.
I used the image Green Cameo Fairy.
I coloured with pencils and gelpens.
Voor de achtergrond heb ik colister gebruikt.
Nog twee randjes getekent en wat bling bling.

For the background I used colister.
Draw some borders and used some gems.

Lieve groetjes Michelle / Lovely greetings Michelle

Challenge:
ATSAM: CAS card

4 opmerkingen:

  1. Fabulous creation, I love the background
    Hugs Shell xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful card Michelle love the colour's
    Dianne xx :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thank you for joining our challenge at ATSM. Creative regards from stempelfrida

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle