Volgers

dinsdag 7 juni 2016

Gast designer / Guest designer

 Ik ben gastdesigner bij Trough The Craft Room Door.
Een blog waar altijd alles mag bij hun challenges.

I am guestdesigner at Trough The Craft Room Door.
A blog where always anything goes at the challenges.

 http://ttcrd.blogspot.de/

Deze challenge wordt gesponsort door Di's Digi Designs.
En ik heb het plaatje Flying High Hedgehogs gebruikt.
Ik heb ze met promarkers ingekleurd.
De achtergrond heb ik met distress inkt gemaakt.
De tekst is gestanst en dan met zilver embossingpoeder geembosst.
 Op de ballonnen heb ik nog met de Spectrum Noir glitter pen glitter aangebracht.

This challenge is sponsored from Di's Digi Designs.
I used the image Flying High Hedgehogs.
I coloured with promarkers.
The background is coloured with distress inks.
The seniment is a die cut which I embossed with silver embosspowder.
On the ballons I used the Spectrum Noir Shiny pen.


Heb je zin ook eens mee te doen dan kom naar het blog.

Like to join the challenge come over to the blog.

http://www.disdigistamps.com/

Produkten die ik heb gebruikt/Produkts I used:

Achtergrond / Background:
Stormy Sky, Broken China
Hedgehogs:
Henna, Chesnut, Cocoa, Burnt umber, Rose pink, Baby pink, Blush, 
Dusky pink, Cinnamon, Caramel and Tan
 Balloons:
Gold, Sunflower, Canary, Indigo, Royal bleu, Treu bleu, 
Burnt orange, Orange, Bright orange, Burgundy, Cardinal, Poppy,
Marine, Turqouise and Mint
Sentiment:
Marianne Design Happy Birthday
Versamark
silver emboss powder

Lieve groetjes Michelle / Lovely greetings Michelle

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle