Volgers

woensdag 27 juli 2016

Challenge 96


http://inspirationdestinationchallengeblog.blogspot.de/

Hier is het heet buiten dus ik heb een kerstkaartje gemaakt.
Voor de nieuwe challenge bij Inspiration Destination.
Onze sponsors zijn:  Sweet 'n Sassy Stamps en All Dressed Up.

It is hot outside. 
So I made a christmascard for the new challenge at Inspiration Destination.
Our sponsors are: Sweet 'n Sassy Stamps and All Dressed Up.

Sweet 'n Sassy Stamps 

  https://www.etsy.com/shop/alldressedupstamps?ref=l2-shopheader-name

Het plaatje voor mijn kaartje heet: Christmas Post.
Ik heb het met potloden ingekleurd.
De achtergrond daar heb ik sneeuwvlokken op gestempelt en geembost.
Dan met distress inkt gekleurd.

The image is called: Christmas Post.
I coloured with pencils.
For the background I stamped snowflakes and heat embossed them.
After that I coloured with distress inks.

Lieve groetjes Michelle / Lovely greetings Michelle

2 opmerkingen:

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle