Volgers

woensdag 31 augustus 2016

Challenge 101

http://inspirationdestinationchallengeblog.blogspot.de/

Zo hier ben ik weer met een nieuwe challenge bij Inpsiration Destination.
Zoals altijd MAG ALLES.
Dus doe lekker mee.
Deze week hebben we weer twee sponsors en heb je twee keer kans wat te winnen.
De sponsors zijn: Bugaboo en Morgan's Art World

So me again with a new challenge at Inspiration Destination.
As always ANYTHING GOES.
So join us.
We have two sponsors this week and so you can win two prices.
The sponsors are: Bugaboo and Morgan's Art World.

http://www.bugaboostamps.com/

Morgan's ArtWorld

Hier mijn kaartje.
Ik heb een plaatje Bug Kidz Daisy van Bugaboo gebruikt.
Het is met promarkers ingekleurd.
Ik heb voor de schtergrond bloemen gestempelt 
en met wit embossingpoeder bewerkt.
Daarna met distress inkts gekleurd.

Here my card.
I used the image Bug Kidz Daisy from Bugaboo.
It is colored with promarkers.
 For the background I stamped the flowers en 
heat embossed with white embosspowder.
Then I colored with distress inks.

Als afwerking heb ik er nog een draad omgedaan met een bedeltje.

For the last touch I used some twine and a charm.

Lieve groetjes Michelle / Lovely greetings Michelle

Challenge:
LPOCF: anything goes
TTCRD: anything goes

3 opmerkingen:

  1. Super schön liebe Michelle,,die Farben sind heiß und die Kleine ist so süß, wunderschön gemacht,,liebe Grüße Bettina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lovely card! Thank you for joining our challenge at Lil Patch of Crafty Friends!

    Tracyx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. fab colouring. lovely little detail with twine and ladybug. thank you for sharing it with us at TTCRD and good luck, Theresa DT xx.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle