Volgers

zondag 4 september 2016

Halloween

Vandaag heb ik een Halloween kaart gemaakt.
Als plaatje heb een House Mouse stempel gebruikt.
Zo ziet de kaart er niet te eng uit vind ik.

Today I made a Halloween card.
I used a House Mouse image.
So it is not to scary in my opinion.


Ik heb het plaatje met promarkers gekleurd.
De tekstbalken heb ik met distress inkt gekleurd.
Nog wat net en een knoop verwerkt.

I colored the image with promarkers.
The sentiment banner are colored with distress ink.
A bit of web and a button for the finishing touch.

Lieve groetjes Michelle / Lovely greetings Michelle

Challenge:
LPOCF: anything goes 
Creative Fingers: anything goes
Digi Choosday: anything goes
Creative Moments: anything goes
Crafty Gals Corner: anything goes

6 opmerkingen:

  1. Lovely make. Thanks for joining us in our week 35 Anything Goes challenge at Digi Choosday
    Anjie (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fun Halloween card! Thanks for sharing with us at Crafty Gals Corner.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. what a great make thanks for playing along with us at digi choosday
    Jacki ♥
    (Digi Choosday DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Who doesn't love house mouse, and you've made a wonderful card here!!! I love the details you've put into your creation :) Thanks for playing along with us at Creative Fingers this time around!!
    Susan - DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Cute card. Thank you so much for sharing with us at Creative Moments. :)

    - SP (Design Team)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle