Volgers

woensdag 14 september 2016

Venetie / Venice

http://inspirationdestinationchallengeblog.blogspot.de/

Deze week heb ik een pagina in mijn art journal gemaakt.
Het is mijn voorbeeld als DT voor Inspiration Destination.
Onze sponsors zijn: Julia Spiri en Pattie's Creations.

This week I made an art journal page.
This as DT for Inspiration Destination.
Our sponsors are: Julia Spiri and Pattie's Creations.

Julia Spiri

 Pattie's Creations

Als plaatje heb ik The Secrets of Venice gebruikt van Julia Spiri.
Ik heb het met potlood ingekleurd.

As image I used The Secrets of Venice from Julia Spiri.
I colored it with pencils.


Voor de achtergrond heb ik lekkere vrolijke kleuren genomen.
Met verschillende stencils.
De tekst is handgeschreven.

For the background I used several bold colors.
I used as you see different stencils.
The sentiment is handwritten.


Hier nog een vergroting van mijn plaatje.
Here is a bigger look at my image.


Lieve groetjes Michelle / Lovely greetings Michelle

Challenge:
Creative Moments: anything goes
ATSAM: anything goes
TTCRD: anything goes
EAC: anything goes
 Dream Valley Challenge: no square
Julia Spiri challenge blog: anything goes
 Just keep on creating: anything goes

6 opmerkingen:

  1. Very artistic! Love the image~Thank you so much for entering the Anything Goes challenge at Through The Craft Room Door this week. Looking forward to see you again next challenge.
    Happy crafting,
    AngelaTTCRD DT
    Taste Of Craftiness {My Blog}
    Through The Craft Room Door
    ttcrd.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. So colorful! Love the page and the image. ❤️. Thank you for sharing it with us at Julia Spiri Challenge blog. Jane P. DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Your journal page is perfect for the AG challenge, so bright and cheery. Thanks for sharing at ATSM. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. SO beautiful! Love the vibrant colours! Thank you for joining us at ATSM !
    Kamila DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I love the arty and eclectic look of this project, I love the colours and images you have included.Thanks so much for sharing your creation at
    Anything goes September link-up, Just keep on creating
    Susan xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is lovely, thanks for playing along at Julia Spiri! Hope you will join in with our new challenge which starts tomorrow xx Jan DT

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle