Volgers

maandag 31 oktober 2016

Art journal

DT Badge for your blog 
Het is alweer tijd voor een nieuwe challenge bij Craft your Passion.
Deze week is onze sponsor Rick St. Dennis.
Ik vind zijn digitale stempels prachtig. Hij heeft zoveel verschillende genres.
 
It is time again for a new challenge at Craft your Passion.
Our sponsor it this time Rick St. Dennis.
 I love his digital stamps. He got a great range of styles.

 
 Ik heb deze keer een bladzijde in mijn art journal gemaakt.
Hiervoor heb ik eerst verschillende afdrukken met de gelli plate gemaakt.
En natuurlijk het plaatje ingekleurd met promarkers.
Het plaatje heet Kitchen Robot TOO.
Voor de achtergrond van mijn bladzijde heb ik verschillende kleuren acrylverf gebruikt.

I made a site in my art journal this time.
I made several prints with my gelli plate. for it.
Colored the image with promarkers.
The image is called Kitchen Robot TOO.
And for the background I used different acrylic paints.


Voor de tegeltjes op de achtergrond heb ik dus mijn gelli plate afdrukken in vierkantjes geknipt. 
En deze dan als tegeltjes wand opgeplakt.
Verder met een stencil nog wat vlekken gemaakt.
Als afwerking met 3D gold met een skript stempel gestempelt.
De tekst heb ik met blauw gestempelt net als de vlaggetjes.

For the tiles in the background I cut my gelli plate prints in little squares.
After cutting I glued them on the wall.
Made some stains with my stencil.
For the last finish I stamped with 3D gold and a script stamp.
I also stamped the sentiment and banner with blue ink.

Hier details / Here details.



Bij onze challenge is alles goed dus doe lekker mee.

Our challenge are anything goes so please join in.

Lieve groetjes Michelle / Lovely greetings Michelle

1 opmerking:

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle