Volgers

woensdag 5 oktober 2016

Challenge 106

http://inspirationdestinationchallengeblog.blogspot.de/

Er is weer een nieuwe challenge bij Inspiration Destination.
Voor deze week hebben we twee sponsors.

A new challenge is started at Inspiration Destination.
And we have two sponsor.

Dr. Digi's House of Stamps

A Day for Daisies 

Ik heb twee kaarten gemaakt.
Voor de eerste heb ik het plaatje Cuddly Critters Elephant gebruikt.
Ik heb er een 10x10 kaartje van gemaakt.
Het plaatje is met promarkers ingekleurd.
Op de achtergrond heb ik vilt gebruikt.

I made two cards.
For the first one I used the image Cuddly Critters Elephant.
I made a 10x10 card with it.
I colored with promarkers.
I used some felt for the background.
 

De tweede kaart is met het plaatje Fairy Queen Scarlet.
Dit heb ik op aquarelpapier geprint en met distress inkt ingekleurd.
Voor de kaart heb ik kraftpapier gebruikt.
Met washitape heb ik een "bodem" gemaakt.
Om het plaatje heen nog wat pailletten en glitter punten.

The second card is made with the image Fairy Queen Scarlet.
I printed it on watercolorpaper and colored with distress inks.
The card is made from kraftpaper.
For the "bottom" I used different washitapes.
And around the image I used sequins and glitterdots.

 
 Zo ik hoop jullie weer te hebben geinspireert.
Fijne week en misschien zie je kans mee te doen.

So I hope you got inspired.
Have a nice week and maybe you have time to join the challenge.

Lieve groetjes Michelle / Lovely greetings Michelle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle