Volgers

maandag 17 oktober 2016

Kikker / Frog

DT Badge for your blog

Hier ben ik weer met mijn kaart voor de nieuwe challenge bij Craft your Passion.
Deze week is Digital Delight by Louby Loo onze sponsor.

Here I am with a card for the new challenge at Craft your Passion.
This week our sponsor is Digital Delights by Louby Loo.

http://digitaldelightsbyloubyloo.com/

Mijn kaartje heb ik gemaakt met het plaatje Kandi Kid Frog.
Dit heb ik met promarkers ingekleurd.
Verder nog wat glitter met de SN sparkle pen gebruikt.

My card is made with the image Kandi Kid Frog.
I colored it with promarkers.
And used on some spots the SN sparkle pen.


Zo dit was het van mij.
Wil je nog meer inspiratie kijk op ons BLOG.
So this was my card.
Like to see more take a look at our BLOG.

Lieve groetjes Michelle / Lovely greetings Michelle

Challenge:
Glitter 'N' Sparkle: anything goes
Cretive Fingers: anything goes
I love promarkers: anything goes

3 opmerkingen:

  1. Gorgeosu card . Thank you for joining us at I♥Promarkers challenge good luck Ginny DT forI ♥promarkers My Blog As I do Rodos

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super cute with pretty colours! Thanks for joining the Anything Goes Challenge with Glitter 'N' Sparkle - Sarah DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super adorable and fun image!! Thanks so much for joining us this time at the Creative Fingers Challenge, Elizabeth (DT)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle