Volgers

woensdag 9 november 2016

Challenge 111

http://inspirationdestinationchallengeblog.blogspot.de/

Deze week is The Cutting Cafe onze sponsor.
Ik heb een taart in een doosje gemaakt.
Het heet: 3 Tier Cake Box.
Je krijgt het bestand in verschillende formaten en kan het ook zonder plotter maken.
Ik heb mijn silhouette gebruikt.

This week is The Cutting Cafe our sponsor.
I made a cake in a box.
It is called: 3 Tier Cake Box.
You get the file in different formats so you can make it with out a cutting machine.
I used my silhouette.

The Cutting Cafe


Hier mijn kreatie / Here my creation.





Ik vind het erg leuk geworden.
Heb extra een paar herfstkleuren gekozen.
Past bij het jaargetijde.
Voor twee zijkanten heb het papier geembost en dan met wat rode inkt bewerkt.

I think it turned out really nice.
I chossed some autumn colors.
It fits to the season.
For two sides I embossed the paper and inked it with some red.

Lieve groetjes Michelle / Lovely greetings Michelle

1 opmerking:

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle