Volgers

woensdag 2 november 2016

Kerst elf / Christmas Elf

http://inspirationdestinationchallengeblog.blogspot.de/

Hier zijn we weer met een nieuwe challenge bij Inpsiration Destination.
Deze keer maar weer een kerstkaartje.
Onze sponsors zijn:

Here we are with a new challenge at Inspiration Destination.
This time a christmascard again.

 Just Inklined

Little Blue Button Stamps

Deze keer heb ik Charlie the Elf van Little Blue button Stamps gebruikt.
Ik heb het deze keer met potloden ingekleurd.

This time I colored with pencils.


Voor de achtergrond heb ik een disignpapier uit mijn voorraad gebruikt.
De tag en de tekst is met goud geembost.

For the background I used designpaper out of my stash.
The tag and sentiment are gold embossed.

Bij de vorige challenge heeft schijnbaar het linky niet goed gewerkt.
Mocht het weer zo zijn schrijf het in de kommentaren en voeg je link toe. 

At the last challenge the linky seems not to work.
If it is so this time please write a comment and put your link to it.

Lieve groetjes Michelle / Lovely greetings Michelle

1 opmerking:

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle