Volgers

zondag 18 december 2016

Twee kaarten / Two cards

Vandaag heb ik twee kaartjes gemaakt.
Ze zijn beide met promarkers ingekleurd.

Today I finished two cards.
They are both colored with promarkers.


Deze kaart heeft een plaatje van SheepSki Designs.
Het was een freebie in de adventskalender van Kit and Clowder.
De achtergrond heb ik met distress inkt gekleurd.
De tekst is met goud geembosst.

This card got an image from Sheepski Designs.
It was a freebie from the adventcalender from Kit and Clowder.
The background is colored with distress inks.
The sentiment is gold embossed.

Challenge:
TTCRD: anything goes
 

Dit plaatje is van Art by Miran.
Ik had het gewonnen.
Hier heb ik voor de achtergrond twee keer met distress inkt gekleurd. 
Dan de randjes gedistressed.

This image is from Art by Miran.
I won it.
Here I made two backgrounds with distress inks.
And distressed the edges.

Challenge:
( blue-purple, no design paper, distressed edges)

Lieve groetjes Michelle / Lovely greetings Michelle

2 opmerkingen:

  1. Beautiful cards and great colorings. Thank you so much for entering our ATG challenge at Through The Craft Room Door this week. Looking forward to see you again next challenge.
    Regards,
    Ann-Marie
    TTCRD DT
    Annemi {My Blog}
    Through The Craft Room Door
    ttcrd.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. It's a super creation for our bingo grid theme, many thanks for joining us at Allsorts challenge.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle