Volgers

maandag 30 januari 2017

Gast designer / Guest designer

https://www.etsy.com/de/shop/JessCraftsShop?ref=l2-shopheader-name

Ik ben gast designer voor Jess Crafts.
Ze heeft verschillende nieuwe digitale stempels.
Ik heb er twee gekozen om te gebruiken.

I am guest designer for Jess Crafts.
She has different new digital stamps to show.
I choose two of them.


Dit is de nieuwe walvis stempel van de stempel set Wondrous Whale.
Het is met promarkers gekleurd.
Voor de achtergrond heb ik een embossingfolder gebruikt met distress inkt.
De tekst is gestanst en gekleurd.

This is the new whale stamp from the stamp set Wondrous Whale.
I colored with promarkers.
For the background I used a emboss folder and some distress ink.
The sentiment is die cut and colored.


Deze stempel hoor bij de stempelset Delightful Dinos Bronthy.
Ik heb deze ook met promarkers ingekleurd.
Voor de achtergrond heb ik met distress inkts gepeeld.
Verschillende lagen over mekaar en dan nog wat waterspetters erop gedaan.
De tekst hoort bij de stempelset.
Voor de laatste afwerking nog wat pailletten erop.

This stamp is one of the Delightful Dinos Bronthy stamp set.
I colored again with promarkers.
For the background I played a bit with distress inks.
I made different layers on each other and made some watersplatters.
The sentiment is included in the stamp set.
For the final touch I used some sequins.
Wil je nog meer ideen met de verschillende stempelsets kijk eens HIER.
Want some more ideas for the different stamp sets, take a look HERE.

Lieve groetjes Michelle / Lovely greetings Michelle

1 opmerking:

  1. Zwei süße Kärtchen, der Dino ist echt putzig, mir gefallen beide Werke, liebe Grüße Bettina

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle