Volgers

dinsdag 24 januari 2017

Mannenkaart / Male card

Ik heb een vintage mannenkaart gemaakt.
Ik heb mijn stempels opgeruimd en kwam verschillende stempels tegen.
En dus gelijk gebruikt.

I made a vintage male card
I reorganised my stamps and found some I already forgot to have them.
So I made a card with some of them.

buitenkant/outside
 Ik heb dus verschillende stempel gebruikt.
En zowel op de kaart getempelt als ook op ander papier en dat uitgeknipt.

I used as you see different stamps.
I stmaped on the card and on other paper and cut it out.

binnenkant/inside
Hier de binnenkant van de kaart.
Here the card inside.

Lieve groetjes Michelle / Lovely greetings Michelle

Challenge:
 Creative Knockouts: Finish the inside

1 opmerking:

  1. Fantastic card and great job on the inside as well!

    Thank you for playing along with us at Creative Knockouts!

    Hugs,
    Kelly

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle