Volgers

zaterdag 28 januari 2017

Vissen / Fishing

Vandaag een klein schilderijtje gemaakt.
Voor een man, met achterop een tag.

Today I made a little canvas.
For a man, with a tag on the backside.


Ik heb het plaatje gestempelt, gescant en wat groter uitgeprint.
Dit op mixed media papier.
Hier kan je goed op werken met waterverf.
Ik heb het dus met distress inkt ingekleurd.
De achtergrond heb ik met gelatos gekleurd.
De tekst zelf geschreven en er twee banners van gemaakt.

I stamped the image, scanned it and printed a bit bigger.
I used mixed media paper.
This is great to work with water colors.
I colored him with distress inks.
The background is made with gelatos.
I made the sentiment myself and cut banner out of it.


Ik heb op de achterkant papier geplakt.
Dit papier is van de gelli plate.
Hier ook het plaatje met distress inkt geverfd.
Het label heb ik met distress inkt ingekleurd.
Dan de tekst erop geschreven.
Als extraatje nog een bedeltje van een vis eraan gemaakt.

I used gelli plate colored paper on the backside.
Here the image is also colored with distress inks.
The tag is also colored with those.
I wrote my sentiment on it.
For a bit extra I used a fish charm on top.

Lieve groetjes Michelle / Lovely greetings Michelle

Challenge:
Crafty Gals Corner: anything goes

1 opmerking:

  1. Beide sind echt klasse geworden, finde die Idee mit dem Gutschein super, klasse gemacht Michelle, liebe Grüße Bettina

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle