Volgers

woensdag 1 februari 2017

Challenge 122

l

Wat leuk dat er weer zoveel mensen hebben meegedaan.
Deze keer hebben we geen sponsor.
Ik heb een Gorjuss stempel gebruikt.

How nice to see that so many people joined our challenge.
This time we don't have a sponsor.
So I used one of my Gorjuss stamps.


Ik heb de stempel Sweet Tea gebruikt.
Deze heb ik op aquarelpapier gestempelt en met distress inkt ingekleurd.
Voor de achtergrond heb ik een achtergrond stempel gebruikt.
Deze met versamark gestempelt en dan geembosst met zilver.

I used the stamp Sweet Tea.
I stamped on aquarelpaper and colored with distress inks.
For the backround I stamped with versamark and embossed with silver.

Zo dit was het van mij.
HIER vind je wat de andere DT's hebben gemaakt.

So this was my part.
HERE can you find what the other DT's made.

Lieve groetjes Michelle / Lovely greetings Michelle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle