Volgers

woensdag 22 februari 2017

Heelal / Space

http://creativeknockouts.blogspot.de/

 Ik ben in een nieuw design team opgenomen.
Ik ben nu DT bij Creative Knockouts.
En hier is mijn kaartje voor de nieuwe challenge.
Het thema voor deze nieuwe challenge is: FUNNY CARDS
Onze sponsor is deze keer Dr. Digi House of Stamps.

I am on a new design team.
I am DT at Creative Knockouts.
And here is my card for the new challenge.
The theme of this challenge is: FUNNY CARDS
Our sponsor is Dr. Digi House of Stamps.

http://www.doctor-digi.com/index.php?route=common/home


Ik heb het plaatje Captain Gneng gebruikt.
Ik heb het plaatje met distress inkt gekleurd.
Dan met een stencil mijn achtergrond gemaakt.
Deze met acrylverf gekleurd.
Met een labelmaker mijn tekst geprint en op de kaart geplakt.

I used the image Captain Gneng.
I colored the image with distress inks.
To make my background I used a stencil.
Colored some parts with acrylic paint.
Made my sentiment with a label maker.

Lieve groetjes Michelle / Lovely greetings Michelle

3 opmerkingen:

  1. Welcome to the team Michelle, so great to have you! What a fun card, that image is a great one! Fantastic card!

    Hugs,
    Kelly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow Michelle ,der ist ja mega cool geworden, liebe Grüße Bettina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Michelle, welcome to the team. Your space card is fabulous, love all the added elements to create the scene of space.
    ~ DT Sis ~
    {Denise's Patch of Creativity}
    {Lil Patch of Crafty Friends Challenge}
    {Season’s Greetings Christmas Challenge}

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle