Volgers

woensdag 29 maart 2017

Bloemen / Flowers

http://inspirationdestinationchallengeblog.blogspot.de/


Zo alweer een nieuwe challenge bij Inpsiration Destination.
Deze keer heb ik een "vlagkaart" gemaakt.
Ik heb een digitale stempel een paar keer uitgeprint en ingekleurd.

Already a new challenge at Inpsiration Destination.
I made a "flagcard" this time.
I printed a digital stamp several times and colored them.


De bloemen zijn met distress inkt gekleurd.
De kaartvorm gemaakt en met mijn labelmaker het label FLOWERS.
Als hartjes heb ik knoopjes gebruikt.
En nog wat zilveren parels met de parelpen.

The flowers are colored with distress inks.
Made the card and the sentiment with my labelmaker.
The flowerhearts are buttons.
To finish some pearls with a pearlpen in silver.

Lieve groetjes Michelle / Lovely greetings Michelle

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle