Volgers

vrijdag 24 maart 2017

Hortensia's / Hydrangea's

Vandaag wil ik jullie mijn kadootje voor mijn schoonmoeder laten zien.
Ze vind hortensia's prachtig en daarom deze shadow box.
Ook de kaart is aan gepast.

Today I like to show my gift for my mother in law.
She loves hydrangea's and so I made this shadow box.
The cards fits to it too.


De achterkant van de box heb ik eerst wit gemaakt.
Dan met twee verschillende stencils een paar accenten gezet.
Ook nog met gelatos een beetje kleur aangebracht.
Voor de bleomen heb ik mijn papier ingekleurd met distress inkts 
en dan gestanst met de cuttlebug.
Daarna de bloemen arrangeerd en opgeplakt.
De bloemharten zijn met een parelpen gemaakt.
De tekst is met de silhouette gesneden en uit hetzelfde papier als de bloemen.

I painted the inside of the box with white.
For the accents I used two stencils.
And the color is made with gelatos.
For my flowers I colored my paper with distress inks
die cut them in my cuttlebug.
 Glued them in my box and made the flowerheartts with a pearlpen.
The sentiment is cut with the silhouette from the same paper as the flowers.


En hier de kaart.
Zoals jullie zien heb ik hier dezelfde bloemen gebruikt.

Here the card.
As you see I used the same flowers.

Lieve groetjes Michelle / Lovely greetings Michelle

 Challenge:
Crafty Gals Corner #115: anythig but a card (shadowbox)
TTCRD: anything goes
Everybody-Art-Challenge #399: handmade flowers
Allsorts challenge #407: anything but a card (shadowbox)
Crafty Cardmakers #184: for a special women

5 opmerkingen:

  1. Really beautiful creation and a stunning flower display.
    Thank you for joining our 'Anything but a card' challenge this week at Allsorts.

    Kath

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow those flowers are amazing, what a beautiful gift, thanks for joining us at Crafty Cardmakers, Jac x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is so lovely, the cluster of flowers look so pretty

    Thank you for joining us at Crafty Cardmakers

    June/DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful box and love your flowers. I'm sure your mother in law was happy for it. Thank you so much for entering our ATG challenge at Through The Craft Room Door this week. Looking forward to see you again next challenge.
    Regards,
    Ann-Marie
    TTCRD DT
    Annemi {My Blog}
    Through The Craft Room Door
    ttcrd.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wonderful card and box ... great flowers! Thanks for joining us at EAC. Hugs Michi

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle