Volgers

donderdag 6 april 2017

Buiten / Outside

http://creativeknockouts.blogspot.de/

Hier ben ik weer met een nieuwe challenge bij Creative Knockouts.
Deze challenge is het thema Outside Fun
Dus iets wat je buiten doet.

Here it is me again with a new challenge at Creative Knockouts.
The theme of this challenge is: Outside Fun.
So anything you do outside.

Sponsor:

http://www.disdigistamps.com/

Ik heb het plaatjes Henrys Hammrock gebruikt.
Dit heb ik met promarkers ingekleurd.
Dan twee ramen uitgestanst en die in een hoek over het plaatje geplakt.
Nog de letters FUN gestanst.
Op de letters heb ik dan nog glossy accents gedaan.

I used the image Henrys Hammrock.
Colored the whole image with promarkers.
Made two frames and glued them in an angle on the card.
 Die cut the word FUN.
Glued them on the card and used some glossy accents.


Dit past toch wel bij het thema.
Wil je nog meer inspiratie kijk dan eens op ons challenge blog.

I think this fits the theme.
Need some more inspiration take look at the challenge blog.
Lieve groetjes Michelle / Lovely greetings Michelle

1 opmerking:

  1. What a fabulous card Michelle! Great scene and I love how the image is underneath too!

    Hugs,
    Kelly

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle