Volgers

dinsdag 11 april 2017

Designer

Ik heb een plaats gekregen in het design team van Rick St. Dennis.
Hij maakt erg mooie en leuke digitale stempel.

I got a designer spot at the design team from Rick St. Dennis.
He makes great and funny digital stamps.

Original 2016 zibbet

Vandaag heb ik een goodie bag gemaakt met in mijn achterhoofd het themys van deze maand.
Het themy is de kleuren zwart en wit en één andere kleur.
Ik heb voor groen gekozen.

Today I made a goodie bag with the theme from this month Rick told us.
The theme is use black and white and one other color.
I chose green.


Ik heb het plaatje Sleepy Dragon gebruikt.
Deze met promarkers in verschillende groen kleuren ingekleurd.
Dan het tasje gemaakt van zwart/wit papier.
Om het nog wat op te vrolijken heb ik nog pailletten gebruikt.

I used the image Sleepy Dragon.
Colored this with different green promarkers.
Then I made the bag from black/white paper.
To finish the whole I used sequins.
 

Hier de achterkant.
Het label heb ik met distress inkt zwart gekleurd.
Dan met wit de tekst erop gestempelt.
En als laatste ook nog een paar pailletten.

Here the backside.
The label is colored with black distress ink.
Stamped the sentiment with white.
And used some sequins too.

Lieve groetjes Michelle / Lovely greetings Michelle

5 opmerkingen:

  1. A super creation and fabulous Dragon, perfect for our theme, many thanks for sharing with us at Allsorts challenge this week.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful!

    Thanks for joining us at Crafty Cardmakers!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gorgeous dragon, thanks for joining us at Allsorts, xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super project. Sleeping dragon is adorable. Thanks for sharing with us at Creative Moment.

    Marjeta

    BeantwoordenVerwijderen
  5. So cool, that you also chose a dragon! Love the image ;o) Thank you for joining our "Things with Wings" challenge at the Crafty Cardmakers! Happy crafting, Maike

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle