Volgers

zondag 7 mei 2017

Moederdag / Mothersday


Vandaag heb ik twee moederdag kaartjes voor jullie.
Deze zijn gemaakt met het plaatje Euroclown with flower.

Made two mothersday cards today.
They are made with the image Euroclown with flower.

Ik heb beide met distress inkts gekleurd.
I colored both with distress inks.

 Als achtergrond heb ik bedrukte kurk gebruikt.
De tekst is met de labelmaker gemaakt.

I used printed cork as background.
The sentiment is made with my labelmaker.

Hier heb ik twee lagen verschillend groen papier gebruikt.
En ook nog wat geribbelt karton.
Hier is de tekst ook met de labelmaker gemaakt.

Here I used two different layers of different green paper.
And some corrugated cardboard.
I used my labelmaker here too.

Deze leuke clown en vele andere kan je HIER vinden.
You find this cute clown and lot more HERE.

Lieve groetjes Michelle / Lovely greetings Michelle

Challenge:
LPOCF: anything goes
Creative Moments: anything goes
TTCRD: anything goes
ATSM: photo inspiration (yellow and flower)

3 opmerkingen:

  1. Lovely card. Thanks for joining us at Lil' Patch of Crafty Friends. Good luck.
    Lynn aka Lynnpenguin, LPoCF DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a lovely project, Michelle! The clown is adorable! Thanks for joining us at ATSM.
    x Asha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Great cards - thanks for joining us at Lil Patch of Crafty Friends.

    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle