Volgers

zaterdag 6 mei 2017

Spetters / Splats

http://www.happylittlestampers.com/

Hier ben ik weer met een nieuwe challenge voor HLS Mixed Media Challenge.
Deze maand is het thema spetters.

Here I am with a new challenge for HLS Mixed Media Challenge.
This months the theme is splats.

http://www.happylittlestampers.com/

Ik heb een canvas gemaakt met vlinders.
Hiervoor heb ik verschillende stencils gebruikt.
Deze heb ik met acrylverf ingekleurd.
De achtergrond is met gelatos gekleurd.

I made a canvas with butterflies.
I used different stencils for it.
To color the buterflies I used acrylic paints.
The background is colored with gelatos.


De spetters zijn met goud en zwart gemaakt.
De tekst is gestempelt en met goud ingekleurd.

The splats are made with gold and black.
I stamped the sentiment and colored with gold.

Lieve groetjes Michelle / Lovely greetings Michelle

2 opmerkingen:

  1. What a beautiful canvas art. LOVE the spring scene!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. beautiful, love the butterflies and flowers, great splats of color

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle