Volgers

dinsdag 23 mei 2017

Vlinder / Butterfly

Vandaag laat ik een leuke kaart met een vlinder zien.
De vlinder heb ik met emboss poeder geembosst. 
Het achtergrond papier heb ik met distress inkts gemaakt.

Today I show a butterfly card.
The butterfly is embossed with powder.
The background is made with distress inks.

 Een streeppapier wat ik heb bestempelt houdt de kaart bij elkaar.

A strip of paper which I stamped hold the card together.


Op de binnenkant heb ik de vlinders in dezelfde kleuren gestempelt 
als de achtergrond op de voorkant.

On the inside I stamped the butterflies in the same colors 
as the background paper on the front.
 
Lieve groetjes Michelle / Lovely greetings Michelle

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle