Volgers

vrijdag 6 oktober 2017

Crackle

http://www.happylittlestampers.com/

Gezellig dat je weer hier bent.
We hebben voor Oktober een nieuwe uitdaging bij Happy Little Stampers.
Deze maand is het thema:
CRACKLE

Nice that you come over to my blog.
We have a new challenge for October at Happy Little Stampers.
This months theme is:
CRACKLE


Ik heb voor mijn kaart de achtergrond met crackle paste bewerkt.
Ook heb ik een stencil hierbij gebruikt.

I made the background for my card with crackle paste. 
I used a stencil for it.


Ik heb het plaatje van Kinda Cute met distress inkt ingekleurd.
Het plaatje heet: Frog
De achtergrond heb ik na het drogen met spray gekleurd.
Daarna met verf de voegen ingekleurd. Hierdoor lijkt het meer een muur.
 Als afwerking heb ik nog wat gestanst.

I used an image from Kinda Cute and colored with distress inks.
The image is called: Frog
I colored the background with spray.
After that I painted the gaps between the stones to let it look more as a wall.
To finish the card I used some die cuts.

Lieve groetjes Michelle / Lovely greetings Michelle

1 opmerking:

  1. love your frog. YOu made a great background for him
    Barb Housner (DT)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle